Conselho editorial

Dra. Georgina María Esther Aguirre Lora, Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), México

https://orcid.org/0000-0003-1261-8863

 

Dr. Armando Alcántara Santuario, Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), México

https://orcid.org/0000-0003-4906-3638

 

Dra. Sonia Gladis Alzamora, Universidad Nacional de La Pampa, Argentina

https://orcid.org/0000-0002-3970-9215

 

Dr. Luis Arturo Ávila Meléndez, Instituto Politécnico Nacional (IPN), México

https://orcid.org/0000-0002-4219-5753

 

Dra. Marta Cristina Azaola Calderón, University of Southampton, Reino Unido

https://orcid.org/0000-0002-6671-4095

 

Dr. José Beltrán Llavador, Universidad de Valencia, España

https://orcid.org/0000-0003-1065-3032

 

Verónica López Leiva, Pontificia Universidad Católica de Valparaíso, Chile 

https://orcid.org/0000-0001-7405-3859

 

Dr. César Coll Salvador, Universidad de Barcelona, España

https://orcid.org/0000-0001-7669-6268

 

Dra. Frida Díaz-Barriga Arceo, Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), México
https://orcid.org/0000-0001-8720-1857

 

Dr. Gunther Dietz, Universidad Veracruzana, México

https://orcid.org/0000-0002-1487-2673

 

Dra. Judith Naidorf, Universidad de Buenos Aires, Argentina

https://orcid.org/0000-0001-8215-5273

 

Dra. Guadalupe Olivier Téllez, Universidad Pedagógica Nacional, México

https://orcid.org/0000-0003-1318-4315

 

Dr. Jorge Osorio Vargas, Universidad de Valparaíso, Chile

https://orcid.org/0000-0001-9787-5599

 

Dra. Emília Maria da Trindade Prestes, Universidade Federal da Paraíba, Brasil

https://orcid.org/0000-0001-8992-1399

 

Dr. Miguel Ángel Santos Guerra, Universidad de Málaga, España

https://orcid.org/0000-0003-0997-7881